András Szántó

András Szántó, PH. D. alapítója és vezetője az Andras Szanto LLC-nek, mely múzeumok, alapítványok, kereskedelmi márkák és oktatási intézmények kultúra stratégiája kialakításában a kocepcionálástól a megvalósításig stratégiától az akcióig nyújt szakmai segítséget. Partnerei a teljesség igénye nélkül: Art Basel, Sculpture Center, Pioneerworks, MSU Broad Museum, Michigan State University, Kunstmuseum Basel, Peabody Essex Museum, a Musée d'Art et d’Histoire és sok más nonprofit szervezet. Cége több nagy világmárka művészet stratégiáját alakította ki pl. Audemars Piguet, Absolut, BMW, Rolls-Royce és az MGM.

András befolyásos író, kutató a művészet, média, kultúra-politika, művészeti szponzoráció és filantrópia területek világviszonylatban is élvonalbeli szakértője. Szerzője és szerkesztője számos könyvnek és társszerzője The Art Newspaper-nek, cikkei jelennek meg a The New York Times-ban, az Artforum-ban, és több más vezető szakmai médiumban. András a Sotheby’s Institute of Art-on oktatott művészeti menedzsmentet és marketinget és a Columbia Egyetemen igazgatója volt National Arts Journalism Program-nak és a NEA Arts Journalism Intézetnek.

http://andras-szanto.com