Batta Barnabás
1. Miért fontos az ön számára a művészet és a forprofit összekapcsolás?
Értékek. Küldetés. Hitelesség. Ebben a három fogalomban úgy tűnik, szinte összeolvadnak a vállalatok és a művészeti szektor legfontosabb mozgatórugói. Más tekintetben, a vállalati szektornak elemi szükséglete a művészet kreatív emelkedettsége célcsoportjai inspiráló megszólításához, a művészeti szektornak pedig elengedhetetlen a vállalati szektor támogatása – mintaként pedig professzionális működésmódja. A két terület ebben a szimbiózisban egyesül és külön-külön is így hitelesíti önmagát célcsoportjainak.
2. Miként nyilvánul meg munkája során az ön számára lényeges szemlélet?
A MITTE Communications stratégiai vezetője vagyok. Kizárólag olyan kreatív ipari, kulturális, vállalati, városkommunikációs és önkormányzati kommunikációs feladatokat végzünk, amelyeknél magas nemzeti kulturális érték található és alkalmas a szervezetek társadalmi hasznosságának kiemelésére
3. Mire a legbüszkébb a munkája során, amit eddig elért?
- az 500 éves Reformáció társadalmi és kulturális program kreatív, kommunikációs támogatása;
- a Capa Központ, Radnóti Színház, Közlekedési Múzeum vagy épp az I. kerület teljes körű márkaépítése;
- a Design Terminál mentorprogramjában pályakezdő, vagy érett hazai dizájnerek piacra lépési támogatása;
- Budapest több kreatív városkommunikációs kampányának végrehajtása;
- a régió vezető műkereskedelmi galériájaként, harmadik éve a Virág Judit Galéria kommunikációs támogatása;
- Paulinyi & Partners, Skanska Magyarország és Iroda.hu ügyfeleinken keresztül, több hazai ikonikus épület, ingatlanpiaci rendezvény és ingatlanszakmai díj kommunikációs támogatása.
MITTE honlapja: https://mittecomm.com