Batta Barnabás

1. Miért fontos az ön számára a művészet és a forprofit összekapcsolás?

Értékek. Küldetés. Hitelesség. Ebben a három fogalomban úgy tűnik, szinte összeolvadnak a vállalatok és a művészeti szektor legfontosabb mozgatórugói. Más tekintetben, a vállalati szektornak elemi szükséglete a művészet kreatív emelkedettsége célcsoportjai inspiráló megszólításához,  a művészeti szektornak pedig elengedhetetlen a vállalati szektor támogatása – mintaként pedig professzionális működésmódja. A két terület ebben a szimbiózisban egyesül és külön-külön is így hitelesíti önmagát célcsoportjainak. 

2. Miként nyilvánul meg munkája során az ön számára lényeges szemlélet?

A MITTE Communications stratégiai vezetője vagyok. Kizárólag olyan kreatív ipari, kulturális, vállalati, városkommunikációs és önkormányzati kommunikációs feladatokat végzünk, amelyeknél magas nemzeti kulturális érték található és alkalmas a szervezetek társadalmi hasznosságának kiemelésére 

3. Mire a legbüszkébb a munkája során, amit eddig elért? 

  • az 500 éves Reformáció társadalmi és kulturális program kreatív, kommunikációs támogatása;
  • a Capa Központ, Radnóti Színház, Közlekedési Múzeum vagy épp az I. kerület teljes körű márkaépítése;
  • a Design Terminál mentorprogramjában pályakezdő, vagy érett hazai dizájnerek piacra lépési támogatása;
  • Budapest több kreatív városkommunikációs kampányának végrehajtása;
  • a régió vezető műkereskedelmi galériájaként, harmadik éve a Virág Judit Galéria kommunikációs támogatása;
  • Paulinyi & Partners, Skanska Magyarország és Iroda.hu ügyfeleinken keresztül, több hazai ikonikus épület, ingatlanpiaci rendezvény és ingatlanszakmai díj  kommunikációs támogatása.

MITTE honlapja: https://mittecomm.com

Az Art is Business a forprofit és kulturális szegmensek összekapcsolásáról szóló iniciatíva, amely magazinból, zártkörű eseményekből, díjból és díjátadóból áll.