Lerch Zoltán

1. Miért fontos az ön számára a művészet és a forprofit összekapcsolása?

Véleményem szerint, nagyon fontos, hogy az üzleti élet és a művészet kölcsönösen támogassa egymást. Mindkettőnek van olyan értéke, ami a másikból hiányzik, viszont a szinergiákat kihasználva, létrejöhet egy olyan kombináció, ahol mind a két fél profitálni tud az együttműködésből.

A mai, modern gondolkodású cégeknek azt az üzenetet kell küldeni a munkavállalóiknak, alvállalkozóiknak és vásárlóiknak, hogy nemcsak a szavak szintjén, de megvalósult akcióikban is tesznek azért, hogy egy jobb, igényesebb és fenntarthatóbb jövőt hozzanak létre. Engedni kell, hogy az üzenetekben megjelenjenek olyan művészeti-, design- és látványelemek, amelyek azon túl, hogy üzenetet közvetítenek, még vizuálisan (akár audioval, filmmel vagy képekkel) is örömet okoznak.

Művészeti oldalról meg nagyon fontosnak tartom, hogy ezt elfogadják és képesek legyenek elhinni, hogy nem csak az önmagukért létező alkotások jelentenek művészeti értéket, de azok is, amelyek segítik az üzleti életet. Gondolok itt például egy jól megtervezett design-ú logora vagy plakátra, hirdetésre, brossúrára.

2. A szemlélet, ami fontos önnek, hogyan nyilvánul meg a munkája során?

A cég ahol dolgozom, a Schneider Electric, fontosnak véli a fenntarthatóságot és különös gondot fordít arra, hogy minden, ami külső megjelenés, az profi módon legyen kivitelezett, de közvetítse is a cég filozófiáját, üzleti mivoltát. Évről-évre megújuló arculati elemek, filmek követik a legújabb trendeket.

Ezenkívül támogatjuk a dolgozóink ilyen irányú törekvéseit, akár anyagi hozzájárulással, akár kisebb rendezvények lebonyolításával.

3. Mire a legbüszkébb a munkája során, amit eddig elért? 

 Amire igazán büszke vagyok: cégen belül sikerült elérnem, hogy támogassuk az Art is Business elindulását és fontos legyen az ilyen típusú céges jelenlétünk.



Schneider Electric Magyarország honlapja: https://www.se.com/hu/hu/

Az Art is Business a forprofit és kulturális szegmensek összekapcsolásáról szóló iniciatíva, amely magazinból, zártkörű eseményekből, díjból és díjátadóból áll.